Wednesday, April 29, 2009

kalau mata kanan asik berkedip2.ada orang rindu?

bismillah.

kalau mata kanan asik berkedip2.ada orang rindu? mak aku kot.sebab harini dgn smlm mak gua banyak kali miscall. then gua missed the calls. lalu gua anggap mak gua miss gua. sorryla mak. gua anak nombor 2. anak nombor 2.kepala ada batu dalam duduk.kepala keras. gua nak buat, gua buat. gua nak cakap. gua cakap.tapi ape2hal pon. mak..gua sayang lu.eh.abah ppon gua sayang.

lutfi dulu lain mak..lutfi sekarang dah belajar byk benda. takpayah jaga hati orang sangat. nak cakap..cakap...benda betul. lutfi sekarang dah pandai emosi.dulu batu.lutfi sekarang dah pandai moody. lutfi sekarang sudah mingle sama byk spectrum orang.lutfi dulu tak reti nak bercakap dgn adik beradik.lutfi sekarang dah pandai tulis sajak.wahahha.apo2lah.

Minggu ni.gua TENSION. sebab gua byk kerja. teringat cerita time nabi isra-mikraj. pasal orang yang asik tambah beban je. demm.

lagi best kot jadi macam hilmi. jadi ostat. macam cool je. dapat pahala woo ajar budak2 kenal Tuhan dan Syariat. takpon macam zainor.,.sambung phd math. byk pahala jugak. sbb jihad tuu.. takpon macam eduwin and besout jadi lecturer gak.. ilmu tu..ilmu tu.. takpon macam fazlina..sambung masters.. takpon macam fikri..web developer yang tak perlu fikir pasl proposal.. takpon mcm che-ni.. buat jee designnn.. takpon macam mak abah.. takpon macam abang aku..takpon macam...errr.. anak perdana menteri,, 

tapi..nabi cakap.kena syukur.kalau syukur sekali.Allah tambah lagi nikmat. tapi.. takkan sebab nak nikmat baru nak bersyukur. syukur mestilah tanda terima kasih. ape2pun.. Tuhan.terima kasih!

aduh.mata berkedip2 lagi.

sedikit doa
" Tuhan..terima kasih atas nikmat iman dan islam"