Sunday, June 21, 2009

hadir engkau penuh warna, pergi engkau penuh hiba

Bismillah,



gua dari kecik ade geng2 nakal2... sejak sekolah rendah.lepas tu gua berpisah jap.masuk skolah sains. lepas tu gua pegi sabah, lepas tu gua touch down kl balik.tapi geng2 ni best. kawan-kawan yang kalau aku mengidap penyakit nyanyuk pon.. mesti ingat jugak name derang..

1) Farik ( mamat mini cooper classic, mini 1000, cam installed)
2) Izzad ( business man yang sangat2 berjiwa besar,jatuh dan bangun)
3) Ridzuan ( happy go lucky, IT man, part time rally driver)
4) Suhafizuddin ( Nuklear man, bangi, berjiwa sangat tenang )
5) Rohaizad ( manusia paling hati kering )
6) Izham ( cepatlaa balik weih. UK tu ape ade)
7) Zafran ( stimmm je ko eh)
8) Nizam ( menggelabah 24 jam )

19 June 2009. aku kena tambah lagi list kubur yang patut dilawat setiap eidul fitri.
Rohaizad (Allahyarham) pergi untuk selama-lamanya. Eksiden, silap budget overtake lori.

20 june 2009. selamat dikebumikan, dapat berkotor-kotoran dengan tanah kubur arwah. jasa terakhir aku untuk ko Jad..

Allahyarham Ijad (rohaizad) baru 2 minggu bertunang. eksiden sebab nak pickup tunang. apsal perempuan suke buat camni? kenape lelaki selalu bersusah-susah.? :) sebab.. pantun ni cakap camni.

berakit-rakit kehulu. berenang-renang ketepian.
bersaki-sakit dahulu.bersenang-senang kemudian.


tapi aku tak nangis.. kenapee....... Tuhan.. hati aku dah mati ke? keras ke?

weih Ijad. aku rindu ko laaaaa!!! aku nak kejut ko time ko tgh baring.. aku ingat ko tidor........

sedikit doa
" Tuhan... ampunkan dosa arwah, berikan dia keampunan dan kasih sayangMu"