Monday, September 28, 2009

ikan di laut, gedung di darat

bismillah





















Bila aku tak perlu jawab call & sms
27 september 200 9 - 5 ptg

watak dimainkan oleh :

pejo : husband yang kecewa dgn perkahwinan
nizam : lelaki yang baru graduate, dan tertekan dgn stress kerja dan bakal berkahwin
asrul : lelaki flamboyant yang entah hape2, armani exchange dari atas sampai bawah
aizat : budak darjah 6

gua pergi melayan kawan gua, pejo & nizam & asrul. nizam ajak g memancing, memancing? apekejadah, takpenah mancing. tp sebab nak melayan pejo yang sedang sugul dgn perkahwinannya, gua pn ikut, si asrul pn ade.

and ni first time gua hayun pancing tu, tricky and teknikel gak. tahhape. paling kurang hajar, nizam n pejo bunuh udang2 untuk jadik umpan. kepala hotak ko. pakai roti tak bleh ke?

di sebabkan kami2 ni graduate universiti tempatan yang diajar dengan silibus-silibus dari barat dan kokurikulum berbasikal, maka kami tak reti memancing, hapahh satu pon takde, tapi ade satu budak ni. aizat, baru darjah 6, cool gile, datang dgn abahnye, memancing, siap ajar kitorang cara baling/hayun/lontar joran tu, ade banyak lagi istilah2 kaki pancing dia gune, hotak lu aizattttt.. siap pernah pegi laut dalam plak tu. awwwwwwwww.

dan kami graduate universiti yang hanya pandai meniru waktu kuiz, tutorial, tolong signkan borang kehadiran kawan-kawan ponteng, fotostet buku sbsb malas beli, usha awek2 time kat uni dulu, dan tidak suke lecturer( terutama C++ dan math, dan math I dan math II dan math III dan micro economy)

p/s : woi aizat. dulu gua pengakapp tau takkk. buat habis baik!


esok2 gua upload pics mancing2.

sedikit doa
" Tuhan, ajarkan aku rasa bersyukur dengan warna pelangi, air dari gunung, ikan yang berenang, nafas yang aku hembus "